Dostawa & Zwroty
Dostawa
Obecnie przesyłki obsługiwane są przez Kuriera Inpost i DPD .
Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, (nie dotyczy preorderów, oraz produktów których terminy są ustalane i publikowane bezpośrednio przy zamówieniu ) jednak dokładamy wszelkich starań aby Wasze produkty dotarły do Was jak najszybciej. W przypadku zamówień spersonalizowanych, czas realizacji związany jest głównie z procesem akceptacji przez klienta projektu i przesłanie wszelkich niezbędnych informacji.
W przypadku personalizacji okres realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Termin ustalany indywidualnie w trakcie realizacji zamówienia.
Odbiór osobisty
Lydie.official
Warszawa Żoliborz
Zwroty
Masz prawo w ciągu 14 dni na zwrot części lub całego zamówienia. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania, posiadające oryginalne,nienaruszone wszystkie metki i zabezpieczenia.
Produkt z haftem staje się zindywidualizowany, stworzony według specyfikacji Klienta i nie podlega zwrotowi.
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona.
Zwrot produktów personalizowaych tj, z haftem imiennym, inicjałem, exlibrisem jest niemożliwy. Produkt ten jest dedykowany już tylko do określonej osoby i nie nadaje się do dalszej sprzedaży.
By dokonać zwrotu do każdej przesyłki musisz dołączyć formularz odstąpienia do umowy oraz klient musi wysłać informację na maila hello@lydie.pl z podaniem numeru listu przewozowego i firmy kurierskiej, przez którą dokonujemy zwrot, wraz z załączonym do maila formularzem odstąpienia od umowy.
Zwroty proszę adresować na następujące dane:
Lydie.official
ul. Kłopot 4/159
01-066 Warszawa
W przypadku gdy otrzymamy uszkodzony produkt kwota zwrotu może ulec obniżeniu.
Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
Zwrot gotówki na Twoje konto bankowe nastąpi w ciągu 14 dni od akceptacji zwrotu lub pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Wymiana towaru
Na chwilę obecną nie akceptujemy wymian. Aby wymienić produkt należy zwrócić niechciany produkt i zamówić nowy.