top of page

Dostawa & Zwroty

Dostawa

Obecnie przesyłki obsługiwane są przez Kuriera Inpost i DPD .

Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, (nie dotyczy preorderów, oraz produktów których terminy są ustalane i publikowane bezpośrednio przy zamówieniu ) jednak dokładamy wszelkich starań aby Wasze produkty dotarły do Was jak najszybciej. W przypadku zamówień spersonalizowanych, czas realizacji związany jest głównie z procesem akceptacji przez klienta projektu i przesłanie wszelkich niezbędnych informacji.

 

W przypadku personalizacji okres realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Termin ustalany indywidualnie w trakcie realizacji zamówienia.

Odbiór osobisty

Lydie.official

Warszawa Żoliborz 

 

Zwroty

Masz prawo w ciągu 14 dni na zwrot części lub całego zamówienia. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania, posiadające oryginalne,nienaruszone wszystkie metki i zabezpieczenia.

Produkt z haftem staje się zindywidualizowany, stworzony według specyfikacji Klienta i nie podlega zwrotowi.

Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.

Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. 

Zwrot produktów personalizowaych tj, z haftem imiennym, inicjałem, exlibrisem jest niemożliwy. Produkt ten jest dedykowany już tylko do określonej osoby i nie nadaje się do dalszej sprzedaży.

By dokonać zwrotu do każdej przesyłki musisz dołączyć formularz odstąpienia do umowy oraz klient musi wysłać informację na maila hello@lydie.pl z podaniem numeru listu przewozowego i firmy kurierskiej, przez którą dokonujemy zwrot, wraz z załączonym do maila formularzem odstąpienia od umowy.


Zwroty proszę adresować na następujące dane:

Lydie.official

ul. Kłopot 4/159

01-066 Warszawa

W przypadku gdy otrzymamy uszkodzony produkt kwota zwrotu może ulec obniżeniu.

Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone. 

Zwrot gotówki na Twoje konto bankowe nastąpi w ciągu 14 dni od akceptacji zwrotu lub pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Wymiana towaru

Na chwilę obecną nie akceptujemy wymian. Aby wymienić produkt należy zwrócić niechciany produkt i zamówić nowy.  

bottom of page